Watsons Sipariş İptali ve İade
Watsons, 1841 yılında Hong Kong’da bir anonim şirket olan Watsons Group tarafından kurulan, 27 pazarda 15800’den fazla mağazası bulunan bir sağlık ve güzellik ürünleri perakende zinciridir. Watsons sağlık, zindelik, güzellik ve kişisel bakım ürünleri satmaktadır. Ülkemizde birçok mağazamız var. Watsons, Ürünlerinde yaptığı kampanya ve indirimlerle adından söz ettirmektedir. Watsons ürünlerine mağazalardan ve resmi internet sitesinden online alışveriş yapılarak ulaşılabilmektedir. Bu yazımızda online ürün satın alan müşterilerin merak ettiği Watsons sipariş iptali hakkında bilgiler vereceğiz.
Watsons, ülkemizde 60 ilde 360’tan fazla mağazası bulunan büyük bir güzellik ve kişisel bakım ürünleri zinciridir. Kişisel bakım, saç bakımı, cilt bakımı, makyaj ve sağlık ürünleri Watsons mağazalarında ve online alışveriş için resmi internet sitesinde yer alıyor. Watsons ürünlerini satın alan müşteriler sıklıkla çevrimiçi alışveriş yapar. “Geri ödeme nasıl yapılır?” ve “Watsons siparişi nasıl iptal edilir?” Gibi soruların cevaplarını merak ediyor: Bu yazımızda sıkça sorulan soruları cevaplamaya çalışacağız.
Contents
Nasıl Sipariş Verilir?
Watsons resmi web sitesi üzerinden ürün siparişi verebilmek için üye olunması gerekmektedir. Resmi web sitesinde yer alan üye ol bölümündeki bilgileri doldurduktan sonra üyelik işleminiz gerçekleşir. Üyelik işleminin ardından satın almak istediğiniz ürünü sepete ekleyerek sipariş verebilirsiniz.
- satın alınacak ürünün yanında “Sepete ekle” düğmesine basılmalıdır.
- Sağ üstteki sepet simgesinde “Sepete Git” Butona dokunarak satın almak istediğiniz ve sepette bulunan ürünleri görebilirsiniz.
- Sepet sayfanızın sağ alt köşesinde bulunur. “Sipariş onaylamak” Butona dokunarak fatura ve kargo adreslerini görebilirsiniz.
- Adres Bilgilerim sayfasında mevcut adresinizi görebilir, “Yeni adres” girebilir ve “Mağaza Pick up” Menüyü kullanarak size en yakın mağazadan ürünlerinizi temin edebilirsiniz. sayfanın sağ alt köşesinde “Devam et” butonunu kullanarak ödeme adımına geçebilirsiniz.
- “Ödeme Bilgileri” ekranında kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra “Ödemek” butonunu kullanarak devam edebilirsiniz.
- Açılan sayfada son bir kontrol için “Adres Bilgileriniz” ve “sepetiniz” görüntüleyebilirsiniz. sayfanın altında bulunur “Ön bilgi formu” ve “Mesafeli Satış Sözleşmesi” ile birlikte “Gizlilik Politikası” onayladıktan sonra “Sipariş onaylamak” Butona basarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
- senin emirlerin “Hesabım – Siparişlerim” menü altında.
Siparişi nasıl takip edebilirim?
emirler “Hesabım” menünün altında “Siparişlerim” sekmesinden takip edilebilir. Sipariş oluşturulduktan sonra farklı operasyon süreçlerinde yer aldığı için sipariş durumu bu sekmede sürekli güncellenmektedir. Bu ekranda göreceğiniz sipariş durumlarını ve bu durumların sizin için ne anlama geldiğini aşağıda özetledik:
- Siparişiniz Alındı: Siparişin ödeme onayının alındığını gösterir.
- Hazırlanıyor: Siparişin hazırlanmak üzere ambara iletildiğini gösterir.
- Paketleme: Siparişin paketleme sürecinin başladığını belirtir.
- Gönderime Hazır: Siparişin paketleme işleminin tamamlandığını ve kargo firmasına teslim edilmeyi beklediğini gösterir.
- Sevk: Siparişin kargo firmasına teslim edildiğini belirtir. Bu aşamada kargo takip kodu da e-posta ve SMS ile iletilir.
- Teslim edildi: Siparişin teslim edildiğini gösterir.
- Mağazaya Teslim: Mağazaya Teslim seçeneği kullanılarak verilen siparişin, teslimat adresi olarak belirtilen Watsons mağazasına teslim edildiğini gösterir.
- İptal edildi: Siparişin bilginiz dahilinde iptal edildiğini belirtir. Bu aşamada tarafınıza e-posta ve SMS ile bilgi verilmektedir.
- Geri dönmek: Siparişteki tüm ürünlerin iade edildiğini gösterir. Bu aşamada tarafınıza e-posta ve SMS ile bilgi verilmektedir.
- Kısmi İade: Siparişteki bazı ürünlerin iade edildiğini gösterir. Bu aşamada tarafınıza e-posta ve SMS ile bilgi verilmektedir.
Watsons Sipariş İptali ve İadeler
Watsons Resmi internet sitesinden alışveriş yapılarak ödemesi yapılan ürün ya da ürünlerin iptal edilebildiği biliniyor. Ancak, iptal hakkında bilinmesi gereken birkaç şey var. Sipariş iptal talebi oluşturmak için sipariş numarasını bilmeniz gerekmektedir. sipariş numarası ile 0850 755 9987 İletişim Merkezi No. Sipariş iptali için iptal talep formu doldurmanıza gerek yoktur. Ancak burada bilinmesi gereken önemli nokta siparişin hangi aşamada olduğudur. Sipariş depoda hazırlanıyorsa sipariş iptal edilir. Ancak sipariş hazırlanmaya başladıysa sipariş iptal edilemez. Bunun için ürün iade sürecini uygulamanız gerekmektedir.
Watsons ürünü nasıl iade edilir?
Resmi Watsons İnternet sitesi üzerinden verilen siparişlerde iade süresi, ürün kişinin eline ulaştığı andan itibaren 15 gün olarak belirtilmiştir. Ürünlerin kişiye ücretsiz teslim edilmesi durumunda herhangi bir Yurtiçi Kargo şubesi aracılığıyla Watsons’a iade kodu ile gönderilebilir. Ücretsiz iade kodunuzu sipariş numaranız ile birlikte Watsons Online Alışveriş Asistanından veya 0850 755 9987 İletişim Merkezi hattını arayarak alabilirsiniz. İade amacıyla gönderilen ürünler depoya ulaştığında iade koşullarına uygunluğu incelenir. İade koşullarına uyan ürünlerin iade süreci 3 ila 5 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. İade işlemi tamamlandığında SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır. İade kredi kartına yansıma süresi bankanıza bağlı olmakla birlikte yaklaşık olarak 7 iş günüdür. Geri ödemeniz işlem yaptığınız kredi kartına ve işlem türüne göre tek seferde veya taksitli olarak yapılacaktır.